Re: Problem z modemem ZOMM zew. K56 Flex

Autor: Jacek Berkowski (berek_at_qdnet.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 11:22:01 MET DST

> Mam modem Zoom 56Kx 2849A. Mam problemy z połączeniem. Praktycznie
niemoge
> sie wogole polaczyc ani z TPSA ani z PolskaOnLine. Po chwilowym
dogadywaniu
> sie modemow nastepuje rozloczenie. Natomiast na moim starym Zoltrix-sie
33,6
> wew. lacze sie bez problemu. Czy ktos wie o co chodzi?

Podobny problem mialem z jednym nowym Zoltrixem 55,6. Juz mialem wymieniac,
kiedy serwis zasugerowal, aby sprawdzic na innej centali telefonicznej. U
klienta laczacego sie z tym samym providerem laczy sie bez zarzutu. Wyglada
na to, ze niektore modemy sa wrazliwe na centrale lub lacze.

Pozdrawiam

Jacek Berkowski

berek_at_berek.com.pl
www.berek.com.pl
(0-22) 8374227, (0-) 601 274227

Komputery, programy, uslugi komputerowe dla malych firm.