Odp: ABIT BE6 ,a ABIT BE6-II gdzie różnica ?

Autor: tpnet (av16_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 14:45:24 MET DST

Użytkownik Jakub <ostjakub_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:97BK4.8809$hK2.156353_at_news.tpnet.pl...

> Użytkownik ZYLA <zyla_at_free.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:%HxJ4.5433$DB2.113205_at_news.tpnet.pl...
> dowiedzieć

> stabilna a różnica pomiędzy ABIT BE6 jest taka,że ta druga ma nowszy
Ja tez i to szczesliwym bo nie mam i nie mialem z nia absolutnie zadnego
problemu a tyle tu sie czyta o tym jaki to badziew. Ja moge powiedziec ci
tyle 2,5 m-ca temu tak jak ty zastanawialem sie i wziolem be6 a nie be6_2 bo
mialem dzwiek i siec na isie a be6_2 ma tylko jeden slot isowy. I to byl
zyciowy blad bo plyta byla walnieta spedzilem nad nia tydzien a potem m-c
lezala w servisie i jeszcze musialem 'fachowcom' udowodnic ze jest do du...
stracilem kupe czasu i pieniedzy az w koncu dostalem w zamian be6_2 i tu sie
zaczol raj. Pierwsza instalka 98 bez bolu ,NT bez bolu udma 66 bez
zastrzerzen a chodze na NT. jeszcze nie widzialem bluescreena ani bsoda
jestem zadowolony ale odradzam be6 bo trafilem na trefny model.
a oprocz kilku szczegolow to wlasnie hpt jest poprawiony -obsluga 66.
jak chcesz wiecej to pisz na priva.
pawel