Re: pytanie o podkrecanie proca ...

Autor: Krzyss (krzyss_at_eurintrade.com.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 14:02:18 MET DST

Sebastian wrote:

> O Odpowiedzi prosze na priva : pippen33_at_box43.gnet.pl
>
> 1) Mam Proca K6-2 450 MHz.
> Ostatnio podkrecilem magistrale na 115 MHz

A jaka jest standardowa magistrala tego proca ???

> przy mnozniku 4 czyli dalo to 460 MHz
> i wszystko spoko chodzi oprocz tego, ze nie
> wylacza mi sie komp po zamknieciu systemu.
> Ekran gasnie, ale komp dalej pracuje. Na 100 MHz
> bylo OK. Czy ktos wie o co moze tu chodzic ?

Jaki system ??

> 2) Na ile mozna krecic K6-2 450 ??
>
> 3) Czy ten proc wytrzyma 4x120 (480) ??

zalezy .... malo danych .... jezeli nie ma zwisow to zostaw na 120

> 4) Nie mam kontroli temp. na plycie. Gdzie kupic
> czujnik, ile to kosztuje i jak to zamontowac ??

Sprawdz tuz po wylaczeniu kompa radiator na procu jezeli jest ciepli i
nie parzy to powinno byc ok

> 5) Jaki jest taktowane AGP, PCI i ISA przy
> czestotliwosci magistarli wiekszej od 100 MHz ?

Polecam SiSoft Sandra 2000 wszystkie te informacje podaje ale nie
pamietam skad poszukaj na www.pc.com.pl

> 6) Prosilbym o jakis adresik stronki z informacjami
> na wyzej wymienione temat
>
> Dzieki i pozdrawiam
> Sonix

W razie jak by co to dawaj na priva