pytanie o podkrecanie proca ...

Autor: Sebastian (rodman2_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 21:57:46 MET DST

O Odpowiedzi prosze na priva : pippen33_at_box43.gnet.pl

1) Mam Proca K6-2 450 MHz.
Ostatnio podkrecilem magistrale na 115 MHz
przy mnozniku 4 czyli dalo to 460 MHz
i wszystko spoko chodzi oprocz tego, ze nie
wylacza mi sie komp po zamknieciu systemu.
Ekran gasnie, ale komp dalej pracuje. Na 100 MHz
bylo OK. Czy ktos wie o co moze tu chodzic ?

2) Na ile mozna krecic K6-2 450 ??

3) Czy ten proc wytrzyma 4x120 (480) ??

4) Nie mam kontroli temp. na plycie. Gdzie kupic
czujnik, ile to kosztuje i jak to zamontowac ??

5) Jaki jest taktowane AGP, PCI i ISA przy
czestotliwosci magistarli wiekszej od 100 MHz ?

6) Prosilbym o jakis adresik stronki z informacjami
na wyzej wymienione temat

Dzieki i pozdrawiam
Sonix