Re: jak nagrac plytke na PSX?

Autor: Krzysztof Pawlak (pawlak_at_introl.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 09:52:22 MET DST

zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w artykule
news:gbqmfsciejj8t6qmqmrsgkd92t9v88eno1_at_4ax.com pisze...
: cze.
: jestem w temacie niezorientowany i chcialem sie spytac:
: - czy aby przegrac plytke na PSX trzeba uzyc jakiegos specjelnego
: nosnika?
: - jakim programem sie posluzyc?
: - czy kazda nagrywarka cos takiego wypali?
: - czy to prawda, ze podczas grania plytki PSX-owe sie "zuzywaja"?
:

Osobiscie wyprobowalem dwie metody:

1. Blindread do zrzucenia image plytki + dowolny soft do nagrywania,
2. PSXCopy do bezposredniego kopiowania plytki 1:1

Soft, o ktorym mowa, jest osiagalny pod tym adresem:
http://213.25.162.36/cdr.html

Nagrywam na zwyklych nosnikach, a z opinii "odbiorcow" mojej
produkcji wynika, ze najlepiej nadaja sie Philips Professional (zlote).

Czy plytki sie zuzywaja podczas grania ? Nie wiem, nie mam konsoli :)))

Pozdrawiam,

Krzycho