Re: pecet to syf (c.d.)

Autor: Tomasz Glowacki (glowacka_at_bobas.czd.waw.pl)
Data: Tue 18 Apr 2000 - 08:55:12 MET DST

On 17-Kwi-00 17:04:22 , mahdi al-salim wrote:

>Amigi!!!!
>Problemy skacza sie NATYCHMIAST!!!>Jak myslicie. Skad na listach Amigowskich
>permanentna cisza???? BO NIEMA PROBLEMOW!!!!!>Jedyne dyskusje dotycza
>nowosci. Co? Niespodzianka? Na Amige sa jakiesnowosci? Ano sa.>I nie ma z
>nimi ZADNYCH klopotow!!!!!!!hhehehe kup sobie Sony Playtstion - i na pewno
>nie bedziesz mialproblemow ..

>A wyobraz sobie, ze mam. I mam na nim wiecej klopotow, niz z Amiga. (Z Amiga
>WCALE nie mam klopotow). Czyzbys nie slyszal o problemach z kartami pamieci
>na PSX? Prawie tak sie wala, jak wINDOWSY...

Kolego...echm..... robisz na tej liście taki sam bajzel jak jakiś
koleś robi na pl.comp.sys.amiga.

To jest dokładnie taka opcja jakby przyszedł biały do murzyńskiej dzielnicy
i narzekał jacy to murzyni są chu**wi.

Sorry... mam amigę PPC i peceta, uważam, że setki rzeczy przydałoby się
zmienić w pececie ale tak samo powinno się "odświeżyć" amigę.

Wrzucanie haseł typu "PC SUXXX , AMIGA RULEZ!" było dobre parę lat temu,
teraz jest to obraz permanentnego niedouczenia i nieznajomości tematu
komputerów WOGÓLE.

Jestem za podjęciem konstruktywnej dyskusji na temat Amigi na liście
pecetowej i vice-versa... jednak tylko KONSTRUKTYWNEJ.

Mi osobiście nie podoba się "owczy pęd" w świecie PC... część programów
zupełnie zatraciło swoją użyteczność i przejrzystość na rzecz odbajerowania
i fajerwerków + reklam (reklamy w programach to już IMHO porażka...)...
owczym pędem można tu nazwać niesamowite ukomercjalizowanie rynku
shareware na PC...

Podobnie ze sprzętem.... wszystko jest ok, uwielbiam nowinki techniczne i
wogóle... ale czy ktoś kiedyś zastanowił się czy moc takiego CPU czy karty
graficznej jest w chociaż 80% wykorzystana efektywnie ? (nie mówię o
"zapchaniu" CPU badziewnym programem który będzie chodził szybko na P3, a
na P200 widzimy jak się rysują okna i gadżety...)

To tylko pewne tendencje, mam nadzieję że nie wszyscy im ulegają...

Pozdro,
Tomek

--
  TomeQ^AVD^BRK (Tomasz Głowacki) UIN: *14648504*
      tomeq_at_amigascne.org