Odp: Pomozcie prosze!

Autor: Joseph (mkont_at_interia.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 20:40:46 MET DST

Miałem podobny problem. Długo walczyłem ale pomogło dopiero całkowite
wywalenie Windows'a i zainstalowanie go od nowa. Folder "Program Files" też
usunąłem.
Jeśli ktoś z was ma lepsze lekarstwo to również chętnie się dowiem.
Pozdrowienia.

Użytkownik JF.Goliath <darkman_at_venom.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:rqDK4.9489$hK2.171618_at_news.tpnet.pl...