Re: Problem z dyskiem IBM DJNA 351520

Autor: Compass (compass_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 16:43:38 MET DST

> Mam problem z danym dyskiem. Dysk ten pracował w trybie LBA, ale po użyciu
> Partition Magic 4.0 BIOS ustawiał dysk w trybie CHS, oczywiście zginęły
> wszystkie dane z dysku, trudno. Obsługiwany jest nadal cały dysk, tylko
BIOS
> wyświetla CHS, po wymuszonym przestawieniu na LBA BIOS widzi tylko 524 MB
> 15 GB. Z dyskiem byłem u kumpla, i jego BIOS też widział go jako CHS.
>
> Mam pytanie czy ktoś z Was wie jak można to odkręcić ???

przy wykrywaniu w BIOSie widzi CHS ? Czy dopiero po wyjœciu z BIOSu w ramce
?

Spróbuj zdjšć wszystkie partycje i bez zakładania żadnej sprawdŸ czy
sytuacja się powtarza, jeœli jest OK do pod DOSem załóż partycje fdiskiem.
BTW Jakš masz płytę ? Te dyski fiksowały z EPoXem MVP3C lub C-M (?)

Cooger