Problem z dyskiem IBM DJNA 351520

Autor: Scooter (scooter_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 02:11:29 MET DST

Mam problem z danym dyskiem. Dysk ten pracował w trybie LBA, ale po użyciu
Partition Magic 4.0 BIOS ustawiał dysk w trybie CHS, oczywiście zginęły
wszystkie dane z dysku, trudno. Obsługiwany jest nadal cały dysk, tylko BIOS
wyświetla CHS, po wymuszonym przestawieniu na LBA BIOS widzi tylko 524 MB z
15 GB. Z dyskiem byłem u kumpla, i jego BIOS też widział go jako CHS.

Mam pytanie czy ktoś z Was wie jak można to odkręcić ???

Z góry dzięki za odpowiedź.

Scooter

scooter_at_alpha.net.pl