Re: pecet to syf (c.d.)

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 09:56:18 MET DST

mahdi al-salim wrote:

> Pytanko.
> Jesli pecet jest taki genialny, to skad ta lista? Skad na niej tyle problemow? Preciez to jest najlepszy
> komputer swiata. BUUUUUHHHAAAHHAAAAAAA..
> Ludzie kupcie sobie Amigi!!!! Problemy skacza sie NATYCHMIAST!!!
> Jak myslicie. Skad na listach Amigowskich permanentna cisza???? BO NIE MA PROBLEMOW!!!!!
> Jedyne dyskusje dotycza nowosci. Co? Niespodzianka? Na Amige sa jakies nowosci? Ano sa.
> I nie ma z nimi ZADNYCH klopotow!!!!!!!

A jakie to mogą być problemy z jedynie słuszną płytą główną, jedynie
słuszną kartą muzyczną, jedynie słusznym twardzielem i obudową? ;->.
Chcesz nie mieć kłopotów to sobie kup zestaw firmowy np IBM i _nic_ w
nim nie zmieniaj. Nie będziesz miał kłopotów. Kłopoty sprzętowe to cena
za modułową budowę PC i wolność wyboru komponentów. Policz sobie ilość
komponentów na rynku i wylicz ilość możliwych kombinacji. Poza tym Amiga
dawno już umarła. Komputery o możliwościach 386-486. Najszybsze są w
nich wiatraczki. :-) I zawsze były to kompy dla bogatych snobów. ;->>>>

A co z nowości? Pochwal się. Słyszałem o jakimś przejściu (2 lata temu?)
wkładanym w slot tak, że się pokrywy nie dało zamknąć. Dużo to nie
dawało ale za to było cholernie drogie. A to przecież dla Amigowców
najważniejsze ;->