Re: Sound Blaster live

Autor: Eydem (eydem0000_at_catv.retsat1.com.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 09:25:32 MET DST

Użytkownik Hiubi <hiubi_at_kki.net.pl> w artykule
news:oB6K4.4193$hK2.75305_at_news.tpnet.pl napisał...
> Moze ktos cos wie o problemach z LIVE'm przy procesorach Pentium III. Nie
dz
> iala lewy przedni glosnik, a z glosnikiem wszystko OK....

Witam,
Mam bardzo podobny problem i tez z lewym glosnikiem, tylko u mnie raz dziala
raz nie dziala, jedyna rzecz, ktora zauwazylem to, ze jak w mikserze ustawie
"master volume" (glowna glosnosc) na max to jest ok, moge wtedy sciszacz
innymi potencjometrami i oba glosniki graja, wystarczy jednak, ze zmniejsze
natezenie glosu w glosnosci glownej i juz lewy glosnik przestaje grac
((( najpierw troche "pocharczy". Co dziwne czasami gra ok
Juz nie wiem czym to jest spowodowane :((
Jesze moja knofiguracja : ASUS P3BF, Celeron 400, no i SBLive Value
Jak byscie mieli jakies pomysly, dzieki

Pozdrawiam
Eydem eydem_at_catv.retsat1.com.pl

UWAGA: Piszac do mnie usun "zera" z mojego adresu to pulapka na spammerow