Re: Panasonic KX-P6150 - problem w win98

Autor: R.Sobolewski (romeks_at_zi.osa.torun.pl)
Data: Mon 17 Apr 2000 - 10:31:19 MET DST

Od ponad roku mam tę drukarkę. Identyczne objawy. Na wydruk trzeba długo
czekać.
Testowałem różne sterowniki, i nic nie pomaga. Szybki wydruk jest jedynie
pod DOS.
Drukarka jest bardzo wrazliwa na wilgoć, a dosypywany toner tez nie
wystarcza na długo. Ogólnie inwestycja hybiona. W pracy nieco droższa HP
sprawuje się nieporównywalnie lepiej.

--
  _          POZDRAWIAM