Odp: Pentium III vs. AMD K7 ... ?

Autor: YaQ0b (yaqob_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 23:43:39 MET DST

Athlon jest jeden przez caly czas i spokojnie moze opierac sie "jedynym slusznym ( afe )
procesorom", a Intel juz chyba jadro P3 zmodyfikowal na 33224523*n sposobow.
Tylko nie mowcie mi ze tak kochaja uzytkownikow. Chca miec procesor SZYBSZY
( zeby nie powiedziec naj- ), a Athlonik sie nie daje. IMHO odpowiednikiem najnowszych,
nadrozszych ( o cenach jakos nikt tutaj nie wspomina ) prockow Intela bedzie dopiero
Thunderbird. Tymczasem ja wole Athlona 600 za 950 zl niz PIII550 za 1000zl.Dziwny
jestem nie ? |-))))
Athlon ma jedno czym nie moze poszczycic sie szanowny PIII, ma potencjal, mozliwosci,
Athlon nie jezdzi na prawie dwuletnim BX'ie ( i810, 820 to pomylka ), korzysta z nowych
rozwiazan, ktore do konca nie sa jeszcze wykorzystane. O tym tez warto pamietac.
That's all folks.

Pozdro

--
YaQ0b