Kurna co jest z tym modemem.

Autor: Bartek K. (Kot_at_bartek99.prv.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 21:47:12 MET DST

Witam
Nie wiem czy to problem modemu czy TP SA a może kompa. Jest tak kiedy
próbuje się połączyć wszystko jest ok wybiara numer słychać dźwięki takie
jak podczas połączenia super i wtedy kiedy powinien się pojawić komunikat
Weryfikacja hasła............ i powinien się połączyć i np. odbierać pocztę.
A tu jest tak Trwa wybieranie numeru... słychać dźwięki połączenia a tu po
tych dźwiękach nic się nie pojawiaaaaaaaaaaaa i nic się nie da zrobić prócz
rozłączenia i tak wkółko ale nieraz udaje się połączyć np. dzisiaj robiłem
to 15 i za 16 udało się połączyć. Nie wiem co jest grane. Proszę o pomoc.
Mam modem Zoltrixa HCFi Spirit. Kurna takiego głupiego modemu to jak żyje
nie widziałem.
PILNE
Może być na priv_a

--