Re: Windows 2000; lepsze czy gorsze od 98?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sun 16 Apr 2000 - 16:49:43 MET DST

On Thu, 13 Apr 2000 14:11:41 GMT, rsokol_at_iname.com (Radoslaw Sokol)
wrote:

>Hi,
>
>W końcu na tym komputerze wylądował Windows 98 SE, bo na niego była
>licencja, a Windows 2000 instalowałem tylko testowo. Jednak użytkow-
>nicy tego komputera bardziej narzekają na "rwanie" Windows 98 przy
>niektórych operacjach i na niespodziewane "program wykonał nieprawid-
>łową operację" niż na spowolnienie wywołane przez Windows 2000.

Ja widze tylko dwie mozliwosci - albo uzywali jakiegos badziewnego
oprogramowania albo mieli kiepski/kiepsko skonfigurowany sprzet. Na
w98 nie mialem wiecej zwisow niz na NT

>Przez jakiś czas testowałem Delphi 3.0 i nawet w obiektówce zmiany
>były minimalne.

A w VC niby byly duze? W ktorym miejscu?

> Możliwe, że w programowaniu baz danych coś się
>zmieniło, ale nigdy nie musiałem programować baz danych i nie
>interesuje mnie to.

To trzeba bylo tak od razu pisac :)) Teraz juz wiem czemu lubisz VC

> Natomiast w mojej działce (programowanie nisko-
>poziomowe) Delphi w zasadzie już się nie rozwija.

Podobnie jak inne jezyki. Coz CI sie w VC zmienilo pod tym wzgledem?

>Możliwe. Ale wątpię, czy jest lepszym rozwiązaniem dla użytkowników,
>którzy klną na Windows 98, nie znając się na nim, a widząc w Win2000
>panaceum na wszelkie problemy (a jedynym problemem zazwyczaj jest
>jedynie własny brak wiedzy, ewentualnie głupota).

Im nie pomoze nic ...

>Jeżeli o mnie chodzi, nie jestem zwolennikiem używania pirackiego
>oprogramowania.

Nie zrozumiales :) Chodzilo mi o _gry_ :))

>No właśnie. To mi się przytrafiło :)

Pociesz sie - nie tylko Tobie :)

Pozdrowienia

Vindex