Odp: Proszę o waszą opinię

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 23:56:49 MET DST

Użytkownik anwi <anwikr_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:j6ZJ4.2467$hK2.47855_at_news.tpnet.pl...
> Mam problem który niedawno ogłosiłem na innej grupie ale nic nie
pomogło.
> Niedawno zakupiłem P III 533B i dołożyłem do swojego sprzętu na którym
bez
> problemów chodził P II 400 ( konfiguracja to Płyta ABIT BF 6 , 256 MB
RAM PC
> 133 Kingstone , Karta grafiki Creativ Anihilator Geforce
256,Soundblaster
> 128 PCI oraz dyski twarde Quantum CX 13 GB i Seagate 4,3 GB).
> Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt że po ustawieniu na FSB 133
Windows 98
> SE oraz Windows 2000 się kaszani bez możliwości podniesienia po
zmniejszeniu
> magistrali na 100 Mhz.Testy podzespołów wypadły pomyślnie to znaczy
pamięci

nie wiem jakie jest rozwiązanie tego problemu ale widzę tu potencjalne
kłopoty związane z zasialaczem obudowy, wszak w kompku siedzą 2 dyski i
GeForce... mimo że wszystko chodzi na razie w miarę stabilnie na wszelki
wypadek zmieniłbym zasialcz na 250W albo na 300W - o ile już tak nie
jest :) Prawda?

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: