Proszę o waszą opinię

Autor: anwi (anwikr_at_kki.net.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 14:18:23 MET DST

Mam problem który niedawno ogłosiłem na innej grupie ale nic nie pomogło.
Niedawno zakupiłem P III 533B i dołożyłem do swojego sprzętu na którym bez
problemów chodził P II 400 ( konfiguracja to Płyta ABIT BF 6 , 256 MB RAM PC
133 Kingstone , Karta grafiki Creativ Anihilator Geforce 256,Soundblaster
128 PCI oraz dyski twarde Quantum CX 13 GB i Seagate 4,3 GB).
Wszystko byłoby dobrze gdyby nie fakt że po ustawieniu na FSB 133 Windows 98
SE oraz Windows 2000 się kaszani bez możliwości podniesienia po zmniejszeniu
magistrali na 100 Mhz.Testy podzespołów wypadły pomyślnie to znaczy pamięci
po teście DOC MEMORY chodzą stabilnie na FSB 133
dyski także,po odwiedzeniu strony Quantuma inżynier z tejże firmy zapewnił
mnie że mój dysk jest w porządku a przyczyną wysypania systemu jest zbyt
słaby kontroler zamontowany na Abicie, oczywiście polecił wymianę płyty
głównej na płytę z I 820 i UDMA 66.Proszę was o opinię i czy istnieje jakaś
inna forma rozwiązania ( tańsza ha ha ) tej sprawy.Proszę także o polecenie
jakiejś Płyty Głównej na I 820 oraz co sądzicie o ASUS P3C2000.
Za pomoc z góry dziękuję.