Re: Re: Re: Asus P3V4X ( VIA 133A )

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 02:33:11 MET DST

On Sat, 15 Apr 2000 00:22:46 GMT, "fachman"
<fachman_at_netra.gdansk.sprint.pl> wrote:

>cieszysz sie? :-)

A czemu mialbym sie nie cieszyc :)) Miejmy nadzieje ze tym razem nasze
rozmowy beda bardziej stonowane :))

>BTW. Mysle ze porownanie bardzo trafne, a dlaczego bedziesz mogl sie
>niedlugo przekonac

Czekam z niecierpliwoscia :))

>i kto to mowi - osoba ktora tak czesto wypowiadala(pisala) slowa: czytaj
>dokladniej ;)
>Gdzie ja napisalem ze komus wierze?

Sorry - moja interpretacja :))

>niestety nie mialem tej watpliwej przyjemnosci bawic sie z najnowszymi
>dzieckami VIA.

Calkiem przyzwoite. Do BX'a jeszcze troche im wydajnosciowo i
bezproblemowo brakuje ale sa elastyczniejsze i widac wyrazna poprawe w
stosunku do starszych chipsetow

> Po prostu z jednej strony mam Toma Pabsta z jego druzgocaca
>przewaga pomiedzy driverami, a z drugiej ten wlasnie artykul w dosc sensowny
>sposob pokazujacy ze roznicy nie ma i skad moglaby sie wziac u innymi. No i
>teraz mam jeszcze twoje ;) Dla mnie wniosek - sprawdz to sam

Widzialem juz wczesniej :)) Tom jest juz u mnie od dawna przegrany -
m.in. za swoje "rewelacje" o AMD750

>Pozdrawiam
>PS. A propo zdaje sie ze bylem ci winny przeprosiny, wiec przepraszam bo
>nigdy nie podawales samych wynikow Speedrate i drugie ze tak dlugo na nie
>czekales

No problem :)) Czekam na Twoj powrot :))

Pozdrowienia

Vindex