Odp: Re: Asus P3V4X ( VIA 133A )

Autor: fachman (fachman_at_netra.gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 02:22:46 MET DST

> Kogoz to moje piekne oczy widza :)) Fenix odrodzil sie z popiolow :)))

cieszysz sie? :-)
BTW. Mysle ze porownanie bardzo trafne, a dlaczego bedziesz mogl sie
niedlugo przekonac

>http://www.hardwarezone.com/php/pcodes/reviews.php3?display=briefs&mcid=11&
>
> I jak zawsze wierzysz w to co na stronach pisza? :)) Dla porownania:

i kto to mowi - osoba ktora tak czesto wypowiadala(pisala) slowa: czytaj
dokladniej ;)
Gdzie ja napisalem ze komus wierze?

> P3 550E_at_733
> MSI 6309
> 192 MB SDRAM 8ns
> CLAP 135/345 det 5.13
>
> Q3 1024/768 32b HQ
>
> 4.17 - 62.8
> 4.20 - 63.9
>
> Nie zeby roznica byla jakas wielka ale zawsze :))

niestety nie mialem tej watpliwej przyjemnosci bawic sie z najnowszymi
dzieckami VIA. Po prostu z jednej strony mam Toma Pabsta z jego druzgocaca
przewaga pomiedzy driverami, a z drugiej ten wlasnie artykul w dosc sensowny
sposob pokazujacy ze roznicy nie ma i skad moglaby sie wziac u innymi. No i
teraz mam jeszcze twoje ;) Dla mnie wniosek - sprawdz to sam

Pozdrawiam
PS. A propo zdaje sie ze bylem ci winny przeprosiny, wiec przepraszam bo
nigdy nie podawales samych wynikow Speedrate i drugie ze tak dlugo na nie
czekales