Odp: bios HPT Abita BE6-II

Autor: Grucha (grucha_at_wsi.edu.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 22:59:52 MET DST

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
ał:nszI4.57626$a01.1245258_at_news.tpnet.pl...
> Użytkownik Konrad Dworzycki <grucha_at_wsi.edu.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:8cjs41$ere$1_at_dino.wsi.edu.pl...
> >
> niestety nie ma tego osobno (only 2in1 bios kontrolera razem z glowny s
ie
> wgrywa )
> poprostu wgraj najnowszy bios ( lub taki który chodzi u kumpli a ma
> kontroler w ver.1.22 )
>
> tak apropo jak sprawuje ci sie ta plyta ? (zwisy i inne ?)
> ja mam BE 6 zwykle i mialem troche problemu z przerwaniami MasStorage 1 i
2
> [...]

plyta swietna - zwisow praktycznie brak (pierwszy niezydentyfikowany zwis p
ojawil sie 1,5 miecha po instalacji)
przerwania daja troche w kosc (mam A3D - 2 DMA i 2 IRQ, sieciowka i modem),
ale dzieki opisanym slotom
PCI (ktory dzieli z ktorym IRQ lub busmastering) mozna dojsc do ladu zamieni
ajac kolejnosc kart. Pomaga rowniez
zmiana PIRQ w BIOSie. Klopoty z MassStorage wynikaja chyba z poprzedniego (z
ajety slot 3 lub 5 PCI).
Jedyny nie rozwiazany jeszcze problem to moj HDD Seagate Barracuda podlaczon
y na UDMA66. Przy podlaczonym
dysku 250 MB do IDE 1, komp sie zwiesza tuz przed bootowaniem z Seagata.

Bylbym wdzieczny za sugestie - Grucha