Odp: bios HPT Abita BE6-II

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 08:17:55 MET DST

Użytkownik Konrad Dworzycki <grucha_at_wsi.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cjs41$ere$1_at_dino.wsi.edu.pl...
> Witam
> Jak sflashowac bios kontrolera (nie plyty) do wersji 1.22 ?
> Instrukcje i sam bios prosilbym na priva.
> Z gory thx - Grucha

niestety nie ma tego osobno (only 2in1 bios kontrolera razem z glowny sie
wgrywa )
poprostu wgraj najnowszy bios ( lub taki który chodzi u kumpli a ma
kontroler w ver.1.22 )

tak apropo jak sprawuje ci sie ta plyta ? (zwisy i inne ?)
ja mam BE 6 zwykle i mialem troche problemu z przerwaniami MasStorage 1 i 2
na tym samym co muzyczna i TV ( musialem wylanczyc Auto w PCI
Configuration )