Re: jak zainstalowac ICQ zza firewalle'a

Autor: Atrix (atrix_at_ikar.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 18:05:39 MET DST

Użytkownik Wojciech Wrzaskala <wojtek_at_cadena.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cGFJ4.7398$DB2.159794_at_news.tpnet.pl...

> Nie znam szczegółów, ale administratorzy nie chcą chyba udostępnić portu
po
> którym hula icq.

Dokladnie Administratorzy nie chca udostepniac portu ICQ - 4000 (poniewarz
ICQ jest tak dziurawe jak ser szwajcarski), ale czy da sie wyjsc poza
firewall na innym porcie potem przekierowac z powrotem na port 4000 (jakis
geytway) lub polaczyc sie z zerwerem ICQ na zupelnie innym porcie ?