jako maszyna do pisania

Autor: Lech Adamski (Lech_Adamski_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Apr 2000 - 03:04:12 MET DST

Mam taki problem: mam do wykorzystania starego i486 33MHz z 4 ramami i
musze z tego zrobic jakas maszyne do pisania. Myslalem o win3.1 i
wordzie 6.0pl ale nie mam takich na licencji, a musi byc wszystko OK pod
wzgledem prawnym :-(
Czy ktos moze wie co mozna tam wrzucic. Moze linuxa ale jaki graficzny
edytor pojdzie na takim sprzecie - chodzi o to by bylo user friendly, bo
ludzie co to beda obslugiwac nie bardzo sobie na razie radza z myszka.
Moze jakis freeware pod stara winde??

Prosze o odpowiedz na priva:
adamski_at_ichn.ch.pwr.wroc.pl