Odp: Wiem ze bylo ale... Celeron 400 + ???

Autor: IncosGnitos (incosgnitos_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 15:19:06 MET DST

> Prosze pomozcie, jaka plyte kupic pod w/w procesor nie inwestujac
zbyt
> duzo kasy ?? (coby miala AGP i byla nie drozsza niz 450 zlociszy)
> Z gory dziekuje tym ktorym jeszcze nie znudzilo sie odpowiadanie na
> podobne posty :)
> i _prosze_ o wyrozumialosc i sensowne odpowiedzi.
>
> Czy "fucktycznie" VIA jest taka zla ??? Czy jedyne sensowne
rozwiazanie
> to BX ???

Nie wiem czy VIA jest zla czy nie.... ostatnio zlozylem pare zestawow
na
Abit VA6 i nie mialem zadnych problemow z driverami podlaczaniem
sprzetow itp. Fakt ze sprzetow nie bylo moze wiele /tzw. czysty
standard/ ale jak dotad to z ta plyta nie bylo problemow :) o dziwo.
A cena kupowane byly w pewnych odstepach czasowych i wahalo sie to od
400-430 zl.
Jedyny bol, to to ze ma SLOT A i trzeba sobie do cielaka dolozyc
przejsciowe..

tak w skrocie : 3DIMM(=768MB max), 1AGP(x1 v x2), 5PCI, 2ISA, FSB
66-133, UDMA 66
strona producenta : http://www.abit.com.tw/english/product/va6.htm

pozdrowka

--
Przemek  IncosGnitos_at_poczta.fm
"_Nigdy_ nie ma czasu na zrobienie czegos porzadnie, ale _zawsze_ jest