Re: Irongate

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 13:11:11 MET DST

Postaram sie skomentowac hem... tezy pana M.L. we wlasciwy jemu
sposob:

Marcin Lipski jest wrecz zalosnie nudny. Oraz nudnie zalosny. Uczepil
sie jednego tematu jak rzep psiego ogona i paple, co mu slina na jezyk
przyniesie. Jest wysoce watpliwe, aby kiedykolwiek mial blizsza
stycznosc z obiektem swoich atakow, co nie przeszkadza mu wylewac na
nieszczesne AMD kublow pomyj. Jezeli zas mial do czynienia z kompletem
Athlon + Irongate [cos tam zdaje sie wspominal, ze podobno mial, ale
jak dla mnie brzmi to jak jakis mitomanski belkot], z powodu braku
wiedzy i chocby szczatkowej tzw. smykalki nie potrafil go poprawnie
skonfigurowac i wyladowuje swoja frustracje z tego powodu na grupie
Pecet. Poza tym prawdopodobnie z powodu niskiej samooceny bez przerwy
powtarza te same bzdury, wierzac chyba, ze jesli powtorzy je
dostatecznie wiele razy, stana sie one powszechnie podzielana opinia.
W mojej opinii pan Lipski powinien jak najszybciej udac sie do
psychiatry, gdyz zdaje sie on cierpiec na szczegolny rodzaj
autosadyzmu, polegajacy na intensywnym wypracowywaniu sobie statusu
persona non grata na grupie pl.comp.pecet.

Pozdrawiam wszystkich procz adresata.

Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.