Re: Wiem ze bylo ale... Celeron 400 + ???

Autor: Łukasz Bernat (lukas_at_pce.koszalin.tpnet.pl)
Data: Fri 14 Apr 2000 - 13:31:21 MET DST

tania i swietna plyta (ponizej 450zl) to abit zm6 na ukladzie intel ZX -to
jest lekko obciety BX (obsluguje tylko 256MB RAM, 1CPU) ale pod kontem
wydajnosci i stabilnosci to samo co BX
niestety via jest malo kompatybilna z wieloma urzadzeniami, a jej wydajnosc
w 3d jest bardzo niska (w stosunku do BX)

--
 FREE GAMEZ<>CRACKZ<>WAREZ