Odp: Problem z AGP!!!

Autor: Gonzo (tntcom_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 17:24:06 MET DST

Użytkownik Roger <roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8d4nut$7vs$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Jedyny wpis jaki znam dotyczy Athlona
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global\System]
> "EnableIrongate2x"=dword:00000001
>
> Stawialbym raczej na nowy bios do karty
> lub nowsze drivery (np. referencyjne NVidii)
> Ale to i tak dziwne, zazwyczaj z miejsca przy duecie
> BX i TNT2 jest AGPx2
>
> P.S A czym odczczytales, ze jest to AGPx1, Powerstripem ?
> Roger

Sprawdzalem to programikiem dolaczonym do plyty 3D Turbo,
poza tym po przestawieniu w Powerstripie na x2 zrobilem test w Q3
i z 27 wyskoczylo na 34 klatki...

Gonzo