Ludzie POMOZCIE plizzz (oftopic)!

Autor: MRP (romkust_at_do.poznan.tpsa.pl_nospam)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 17:15:24 MET DST

Hi!

Sorry ze troche oftopic ale mam teraz nie lada problem...

Dzisiaj dostalem wezwanie do wojska :(
Jako ze raczej niebardzo mi sie to usmiecha, bo chce
isc na studia (wczesniej nie wyszlo :(),
i mam jeszcze pare innych spraw na glowie :),
to poszukuje jakiejs mozliwosci wykrecenia sie.
Moze ktos z was ma jakies pomysly i/lub
doswiadczenie na ten temat?
Podobno mozna zlozyc jakis wniosek, w ktorym
mozna sie powolywac na przekonania religijne lub
wyznawane zasady moralne. Jak to jest rzeczywicie?
Co najlepiej w takim wniosku napisac (ze jestem
pacyfista czy jak)???
Ze zdrowiem "niestety" u mnie wszystko w porzadku
(no moze poza lekka wada wzroku od kompa :)),
wiec jakies oswiadczenia lekarskie raczej odpadaja :(

W ostatecznosci jak wyglada sprawa sluzby zastepczej
(np. w strazy pozarnej)?

I bardzo prosze o nie pisanie jakichs glupich komentarzy,
lub zeczy w stylu "zrob sobie tatuaz na czole lub polam
rece to cie nie wezma" :))))

Prosze pomozcie zdesperowanemu :)

Bye!

PS. Wezwania narazie nie odebralem (ugadalem sie z
listonoszka ze niby nie bylo mnie w domu) ale dopadna
mnie wczesniej czy pozniej (wezwanie jest na 21 kwietnia)...

PS2. Jesli to nie sprawi problemu to proslibym kopie
odpowiedzi na priva (adres w sygnaturce). Thx!

--
.oO MRP Oo.
.oO http://mrpzone.prv.pl Oo.