Re: Biostar M6TLC, a podkrecanie Celerona

Autor: Filozoofil (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 14:19:31 MET DST

Wojciech Giersz napisał(a) w wiadomoœci: ...

>oczach. Na dodatek ostatnio zel z wlosow zadzialal mi z klejem no i sie
>paski poodklejaly. A przeciez nie wyjde jak jakis wiesniak w dwupaskowym
>dresie

Rany boskie, chyba nie chcesz powiedziec, ze Ci sie polowa
paskow odkleila! Ktory to zel tak fatalnie dziala?! Bede musial przestac
uzywac. Chyba na cukier przejde... ;)

>Juz to dawno temu zrobilem, ale ta cholerna krew wcale nie che wyciekac.
>Wisi tylko i jak zaschnie, to sie cholera dynda naokolo nog i sie
>potykam. Masz jakiegos znajomego hemofilika, coby sie zamienic nie chcial?
>;)

Mam tylko paru znajomych krwiopijcow, ktorzy, nie wiedziec czemu,
w najgorszych snach przybieraja twarze moich cwiczeniowcow. :)

>Masz tu (PLASK!) chusteczke. Calkiem swieza, bo tylko trzy katary temu ja
>z szafy wyjalem, moze jeszcze nie jest calkiem sucha, ale lepsze to niz
>nic ;)

Dzieki. Wiedzialem, ze moge na Tobie polegac. Dzieki Twojemu
wsparciu powinienem do nastepnego specyalysty wytrzymac...
Od razu przepraszam, jesli chwilami bede nieznosny. :)

ZBF

Ps. Kolejny raz proponuje przejscie na priv albo na inna grupe,
bo w koncu tylko my dwaj bedziemy czytac nasze posty.
Juz i tak pewnie z 1/3 grupy ktoregos z nas splonkowala...