Skąd skaner Arteca w Polsce Pd, a może inny?

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 13:59:54 MET DST

Witam

Zbieram się z kupnem skanera. Troszkę się tu o różnice lampa/diody
popytałem i zasuwam do sklepu. Chciałem kupić Artec AM12U.
Obdzwoniłem/obszedłem chyba wszystkie sklepy w Tychach, Gliwicach,
Pszczynie i co? Nigdzie nie ma :((. Próbowali sprowadzić, ale nie dali
rady :(, czy te skanery już wyszły z produkcji? Chciałem coś taniego i
dobrego (jak na swoją cenę, oczywiście), a Artec ma na tej grupie dość
dobrą opinię wśród tanich skanerów. Tylko skoro nigdzie takiego modelu nie
ma, to co byście poradzili? Chyba nie ma innego skanera z LPT i USB
jednocześnie? Chciałem coś do 500 zł, na lampie. Jeżeli nie USB i LPT
razem to samo USB (ale nie samo LPT). Ewentualnie SCSI, ale to chyba nie w
tej cenie, a poza tym mam słaby kontroler (Adaptec AHA 1522a - bez bus
mastering'u) i chyba byłoby to wolniejsze niż USB? Może ktoś ostatnio coś
kupił taniego, co jest ciągle w sprzedaży ;) i jest zadowolony? A gdyby
ten ktoś miał porównanie z innymi tanimi skanerami, to już by świetnie
było, bo
inaczej każdy skaner się dobry wydaje, chyba.

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl