Odp: Problem z nagrywką

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Apr 2000 - 10:37:08 MET DST

> Cześć Proszę o pomoc w konfiguracji nagrywki LG CD-R/RW CED-8083B,a
> mianowicie mam ją zainstalowaną i chodzi poprawnie jako CD-Rom lecz nie
mogę
> nic nagrać.Używom programu Easy CD Creator v.3.5 lecz po wybrani plików do
> nagrania wyskakują jakieś dziwne komunikaty.Po ustawieniu w zakładce "CD
> Layout Properties" opcji iso 9660 i odznaczeniu Bootable wyskakuje
komunikat
> o włożeniu dyskietki a nie czystego CD-Romu.Po prostu moja nagrywka jest
> widziana jako zwykły CD-Rom a nie nagrywarka.Proszę o pomoc za co z góry
> [...]
z teg oco piszesz to wnioskuje że jesteś a little green ( normalka że przy
Bootablle pyta o dyskietke - wiesz co to znaczy ?)

------ moze jest tam jakis wizard ? ( znaczy asystent - weż slownik lub
kumpla ktory sie zna i poczytaj dokladnie co masz robic )

osobiscie mam WinOnCD i nie znam Easy CD Creatora ( Easy - ??? )