Problem z nagrywką

Autor: Marek Koronczewski (sierzant_at_polbox.com)
Data: Sun 09 Apr 2000 - 10:03:31 MET DST

Cześć Proszę o pomoc w konfiguracji nagrywki LG CD-R/RW CED-8083B,a
mianowicie mam ją zainstalowaną i chodzi poprawnie jako CD-Rom lecz nie mogę
nic nagrać.Używom programu Easy CD Creator v.3.5 lecz po wybrani plików do
nagrania wyskakują jakieś dziwne komunikaty.Po ustawieniu w zakładce "CD
Layout Properties" opcji iso 9660 i odznaczeniu Bootable wyskakuje komunikat
o włożeniu dyskietki a nie czystego CD-Romu.Po prostu moja nagrywka jest
widziana jako zwykły CD-Rom a nie nagrywarka.Proszę o pomoc za co z góry
dziękuję.

Marek