Re: Do początkujących

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 22:05:06 MET DST

Marcin Lipski napisał(a) w wiadomości:
<8d0ehg$e0k$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>...niebogatych którzy ochoczo, za namową "speców" np. z listy
>dyskusyjnej kupią "tańszy" sprzęt (tanie płyty na VIA, tanie proce AMD,

Kup se pan i820. to jest piekna rzecz marki intel. A moze jeszcze lapiej
i810.

>Cyrix itd) a

think different.

>później...wiadomo. W najlepszym razie- płacz, rozczarowanie i zgrzytanie
>zębami, i co gorsza- chęć odreagowania kosztem innych, następnych naiwnych,
>aby tak samo się nacięli i to samo z tym sprzętem przeżyli. Ja już "swoje"
>z tym sprzętem przeszedłem (idąc swego czasu za radą panów "speców").

szkoda gadac, chce mi sie obgryzac klawiature....

>Teraz mam normalny,

normalny komp to byl ZX

 relatywnie drogi zestaw, Abit BE6 i PIIIE Coppermine,
>ale wart ceny

nieprawda. jego cena powinna oscylowac w granicach ceny produkcjui. niestety
firmy moosza pozatrudniac paru "takich" i dawac im kase za reklame tudziez
inne gloopoty...ceny rosna

 - jest niezawodny i wydajny, wszystko działa, 0 problemów.
>Polecam.
a ja nie.

Panie Lipski....nie wiem co pan jestes ale napewno adekwatny do
nazwiska...... LIPA....ja wypisuje jaki mam sprzet jak mam jakis problem a
nie jak mi sie nudzi.