Re: Jak dobrze OCRowac? pomocy!

Autor: Radek Soska (benny_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 22:06:43 MET DST

Tomasz Ronda wrote:

> Użytkownik Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:38F3DF28.15E0C89B_at_globe.net.nz...

> Poszukalem w helpie outlooka ale nie znalazlem.
> na nieszczescie (?) mam polska wersje outlloka i nie mam ani CC ani follow
> up ;-)

Masz jedno i drugie, tylko że się inaczej nazywają, bo MS sobie to
wymyślił.
Follow-Up To: nazywa sie chyba PD: (prześlij dalej)
CC: (carbon copy) nazywa DW: (do wiadomości)

Piszę z pamięci, bo nie używam OE od pół roku.
Acha, i jeszcze musisz przy pisaniu listu gdzieś w menu zaznaczyć

Po dalsze pytania na temat OE odsyłam do pl.comp.mail albo
pl.news.czytniki, zależnie od rodzaju pytania.

Pozdrawiam
        Radek