Odp: Jaki modem???

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 20:59:24 MET DST

Użytkownik Maciej Machacz <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8d1of7$hv6$1_at_info.cyf-kr.edu.pl...
> tazke

Zoltrixy 56k ISA byly fabrycznie uszkodzone - ale nie wszystkie.

> Wiesz, ja nie mialem takich problemow. Najpierw mialem komputer bez
> uziemienia - wszystko dzialalo bez zarzutu, potem uziemilem komputer
bo mnie
> zabardzo kopalo BNC i tez nie zauwazylem zadnych zmian.
>
> Notabene to jest topowy model wsrod analogowych modemow wewnetrznych
> produkowanych przez Zoltrixa.

Powiem wiecej: jeżeli ktoś dziś ma _sprawnego_ Zotrixa 56k ISA to ma
gigantycznego farta bo ten modem w dzisiajszych warunkach jest właściwie
bezcenny.Posiada chyba wszystkie pożądane cechy jakie może sobie
wymarzyć użytkownik. A na dodatek był kupiony za niską zoltrixową cenę.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: