Re: Jaki modem???

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 13:56:43 MET DST

>Czy to może ten, co się nie rozłączał po pierwszej próbie
>połączenia i trzeba było resetować komputer? :)
>Wiem, wiem, powiecie, że trzeba zadbać o uziemienie...

Wiesz, ja nie mialem takich problemow. Najpierw mialem komputer bez
uziemienia - wszystko dzialalo bez zarzutu, potem uziemilem komputer bo mnie
zabardzo kopalo BNC i tez nie zauwazylem zadnych zmian.

Notabene to jest topowy model wsrod analogowych modemow wewnetrznych
produkowanych przez Zoltrixa.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl