Odp: Teac X40 ?

Autor: Marcin Dziadkowiak (marcind_at_credit.ae.wroc.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 18:50:53 MET DST

Użytkownik Michał Kwiatkowski <m_flower_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38f46f59$1_at_news.vogel.pl...
> Czesc . Szukam cdka z bardzo dobra korekcja bledow ( zalezy mi na
> korzystaniu z cdr ) . Bylem dzisiaj w sklepie i pytalem o LG . Mieli
> 48-semki ale facel mowil ze lepszy jest naped ( takze w korekcji ) Teac
x40.
> Oba sa w zblizonej cenie . Jak myslicie co wybrac ? Moze ktos ma juz
> doswiadczenia z tymi modelami ( szczegolnie nic nie wiem o tym Teac`u ) .

Tylko TEAC. Ma taki juz dwa lata i czyta wszystko (nawet gazety ;-))
Plytki z ktorymi inne napedy nie daja rady przeczyta tylko TEAC.

Marcin Dziadkowiak
marcind_at_credit.ae.wroc.pl
Kolo Naukowe Hossa-Procapital
przy Akademii Ekonomicznej we Wroclawiu