Odp: Athlon+Irongate-problemy

Autor: PiLen (piotrl_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 10:30:18 MET DST

Użytkownik Marcin Lipski <mlipski_at_sol.put.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8cvvri$7pg$1_at_aquarius.webcorp.com.pl...
> Przetestowałem Athlona 600 na Gigabyte na chipsecie Irongate. Windy 98 se
> ciągu godziny wywaliły się trzy razy, Heroes of Might & Magic +
Armageddons
> Blade po prostu nie uruchamia się. Inne programy, choćby Ofiice 2000, też
> się wściekle kaszanią. Sam mam PIIIE Coppermine 550 MHz na Abit BE6 i
ZERO,
> powtarzam: ZERO problemów.
> Wniosek: Jeżeli ktoś lubi niespodzianki, niech kupuje Athlona i płytę
> Irongate. Jak lubi stabilność i niezawodność, niech się najpierw chociaż
> zastanowi.

Czy probowales wymienic pamieci,
w wiekszosci przypadkow to wlasnie one potrafia wsciekle kaszanic.
Nie wykluczony jest felerny egzeplaz plyty glownej.