Athlon+Irongate-problemy

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 21:56:46 MET DST

Przetestowałem Athlona 600 na Gigabyte na chipsecie Irongate. Windy 98 se w
ciągu godziny wywaliły się trzy razy, Heroes of Might & Magic + Armageddons
Blade po prostu nie uruchamia się. Inne programy, choćby Ofiice 2000, też
się wściekle kaszanią. Sam mam PIIIE Coppermine 550 MHz na Abit BE6 i ZERO,
powtarzam: ZERO problemów.
Wniosek: Jeżeli ktoś lubi niespodzianki, niech kupuje Athlona i płytę
Irongate. Jak lubi stabilność i niezawodność, niech się najpierw chociaż
zastanowi.