Re: Jak dobrze OCRowac? pomocy!

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 04:27:52 MET DST

Cześć,

Tomasz Ronda wrote:

> Użytkownik Marcin Frankowski <ab_at_anti.spam.com> w wiadomości do grup dyskusy
> jnych napisał:38F39DB1.3F59A64_at_globe.net.nz...
>
> Po pierwsze dzieki za odpowiedz

Niezamaco :-)

> Po drugie
>
> co to znaczy?? read the fucking help??

Dokładnie :-)

> jakbym, kurcze, wiedzial o co chodzi to bym "dal CC" ;-)

RTFH (tym razem dla opsluka) ;-) Hint: ustawiasz Follow-Up To i dajesz
zarówno grupę, jak i wpisujesz (bez cudzysłowów) ,,poster'' (po
przecinku). Wtedy odpowiedzi automatycznie są generowane z odpowiednimi
adresami (czyli na grupę i kopia na adres nadawcy). Proste?

A CC to znaczy po angielsku (właściwie chyba po łacinie, ale używane jest
przez anglojęzycznych) ,,kopia do...''.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)