Odp: Jaki modem???

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 03:56:56 MET DST

Użytkownik MGB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:cu06fso9af1qajojuj77ftat7cdeudmoqf_at_4ax.com...

> Coz mam Cobre i Phantoma i jestem srednio zadowolony. Ale za to
> Zlomtrix rainbow jest bardzo dobry.

ale nie masz Spirita... Cobra od Phantoma wymaganiami nie rózni sie
wcale...Spirit jest duzo lepszy .

> Konkretnie Cobra z G100. Stary meczyl sie z tym chyba ze 2 tygodnie, w
> koncu wywalil Cobre, wsadzil Zooma spowrotem i wrocilo do stanu
> normalnosci.

G100 ? a kto to jeszcze trzyma?
Powiedzialbym raczej ze to G100 gryzie sie z Zoltrixami, a nie Zoltrixy
z G100..... Biorac pod uwage popularnosc tych urzadzen.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzetu komputerowego, sklep online: