Odp: Jaki modem???

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 03:56:50 MET DST

Użytkownik Leszek . <leszmiku_at_poczta.wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ctjvv$d6u$1_at_korweta.task.gda.pl...

> możecie mi coś o nim napisać lub o innych w tej cenie.Tomek
>
> Ja mam Cobre, chyba jest nawet troszeczke tansza os Spirita. Po
zainstalowaniu nowych
> driverow jestem zadowolony, srednia predkosc polaczenia to ok 50 kbs

Akurat Spirit jest dużo lepszy od Cobry...
Poza tym Asmaxy są dość dobre stosunkowo:
Asmax flash V.90 wewn. PCI Voice SpeakerPhone 203zł
Asmax flash V.90 wewn. PCI Surfer 174zł

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: