Re: Jaki modem???

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Wed 12 Apr 2000 - 02:00:29 MET DST

>Czy warto kupić Spiryta. Chce kupić modem a moge przeznaczyć na niego max
>200 zł. Czy możecie mi coś o nim napisać lub o innych w tej cenie.

Najlepiej zapomnij o winmodemach, osobiscie proponowalbym Ci modemik tazke
Zoltrixa, ale sprzetowy, na ISA, V90/k56flex, 2mbit flashrom

Jest to wersja VSP56k i3 cos w tym stylu (oczywiscie wenetrznyu).

Cena ok. 225zl

Mam juz ponad rok cos takiego - transfer 49-52kbit, oczywiscie brak
jakichkolwiek problemow czy tez zrywania polaczen.

--
Maciej Machacz
xenes_at_ds13.agh.edu.pl