Odp: 3com i EISA

Autor: D`arc (lite_at_priv6.onet.pl)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 17:13:15 MET DST

Użytkownik TomNet <tomnet_at_icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8cujrn$ovq$1_at_sunflower.man.poznan.pl...
> zarezerwowałeś

> karta ma INT5 i zadne inne urzadzenie nie zajmuje tego przerwania, bios
tez
> jest ustawiony prawidlowo

> 905c
> ale

> wycofania
> perspektywy
> pod

> Intell
> ich
> >

> serdeczne dzieki za rade, ale zamiast wymieniac sprzet wolalbym rozwiazac
> ten problem w inny bardziej "informatyczny" sposob

> [...]
DAwno temu mialem taki problem, nie za bardzo pamietam co zrobilem, ale
zdaje sie byla to karta po kontakcie z EISA i wlozylem ja tam z powrotem ,
po czym utilsm do eisy cos tam wylaczylem.Za te rade glowy nie dam.O ile sie
nie myle , to przejdz sie po paru firmach moze ktos ma cos ejzowego, ja mam
taki jeden do zabawy.

aha - bootpromu nie masz tam czasem ? z tym tez bywaja klopoty

moze ktos ci cos podpowie jeszcze, ale ost. deska ratunku - uszkodzic i dac
do reklamacji (wieczysta gwarancja dziala na serio) no ale to juz jest
hamstwo i ostatecznosc.