Re: AMD Athlon - warto?

Autor: //Sulaco// (sulaco_at_polbox.com)
Data: Tue 11 Apr 2000 - 09:17:57 MET DST

ciachu...

> Bylo juz kilka postow tego typu i wszystkie wzbudzaly kontrowersje.
ciachu...

> Roznica jest mniej wiecej taka jak porownanie dresu
> Adidasa i garnituru (chociaz laski jakos na dresiarzy nie leca).
> W przypadku zastosowan jakie cie interesuja wzial bym Athlona - bez
> zastanowienia WARTO! W porownaniu do P3 512kb i biorac pod uwage roznice
> zegarow K7 powinien byc o jakies 30-40% szybszy

czyli rozumiem, ze jak mam intela to jestem dresem tak?
 a jesli mam k7 to jestem krawaciarzem tak?
bo jesli tak to nie ukrywam, ze porowanie dresu do intela jest bardzo na
miejscu :-)
mozesz chodzic na luzie, nie jestes niczym ograniczony i zawsze bedzie na
Ciebie pasowal
a garnitur (k7 :-)), no coz zapiety pod szyje, krawat ktory powoduje lekkie
niedotlenienie (chipset) i do tego szyte to wszystko na miare, az ciarki
przechodza brrrr :-) ogolnie dziekuje, postoje w dresie, a co do roznic w
szykosci (30-40%), to czy aby nie masz nic wspolnego z reklama o swistaku i
sreberkach

P.S.
1. swego czasu mialem athlona i szybko wrocilem do intela
2. a porownywanie mnie do dresiarza jest ciut obrazliwe czy ja Cie obrazam
piszac, ze jestes kretynem pakujacym kase w malo przyszlosciowe rozwiazanie,
chyba ze do konca zycia bedziesz siedzial na athlonku albo znajdziesz
drugiego naiwnego co ten badziew odkupi od Ciebie
3. wczesiniej czy pozniej (chyba jednak wczesniej...) intel i tak polozy
lape na amd a wtedy...
4. monopolisci sa i beda a takie pieprzenie, ze jak czegos nie bede kupowal
to i niby cos zmienie, mozesz doloaczyc do reklamy o swistaku
5. moja ulubiona reklama jest reklama clio mtv :-)

bez obrazy

zdrow

mAREK