Re: Voodoo2- dlaczego sie wiesza.....???

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 14:05:09 MET DST

Mapeti wrote:

> Mam pytanie- moze ktos juz mial doczynienia z voodoo2.
> otoz chodzi o to, ze po instalacji voodoo2 (mam jeszcze virge DX 4MB)
> wiekszosc gierek nie chce sie odpalac lub sie wiesza.... np q2- gta2, -
> carmadegon chodzi - ale przy wyjsciu sie wiesza.......
> no i jest jeszcze jeden problem - gdy daje wlasciwosci na pulpicie- to
> niestety przy wejsciu na zakladke od voodoo2 tez sie wiesza - rzadko
> kiedy udaje mi sie tam wejsc.....
> help!

Podaj jeszcze moze jakich sterownikow uzywasz, bo prawdopodobnie
tu jest problem. Mam taki sam sprzet, tzn V2 i Virge/DX 4MB i
kiedys mialem podobne problemy. Nie jestem pewien co to bylo
ale teraz (DX 7.0 i drivery referencyjne do DX7) chodzi bez
zadnych problemow. O ile pamietam to swego czasu zainstalowalem
costam.Tweak i on ustawil mi jakis parametry w autoexec.bat
Dopoki nie skapowalem co jest i nie wyrzucilem tego z autoexeca
to byly wlasnie takie cuda.
Pozdrawiam.
Muad'Dib