Re: YAMAHA 4416s

Autor: Julius Caesar (julius20_at_tychy.com)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 13:38:22 MET DST

gdzie przeczytales... ze rekojmia obejmuje czas szesciu miesiecy po
zakonczeniu terminu gwarancji?
ja sciagnalem Art. 568 par.1 Kodeksu Cywilnego Ksiega III, Tytul Xi, Dzial
II...
tam jest wyraznie napisane.. Uprawnienia z tytulu rekojmi za wady fizyczne
wygasaja po uplywie roku, a gdy chodzi o budynek - po uplywie 3 lat, liczac
od dnia, kiedy rzezcz zostala kupujacemu wydana...

a jezeli chodzi o gwarancje..to w Kodeksie Cywilnym Ksiega III, Tytul Xi,
Dzial III Art. 581 par.3.. napisano:
termin wykonania z tytulu rekojmi zaq wady fizyczne rzeczy nie moze sie
skonczyc wczesniej jak w trzy miesiace po uplywie terminu gwarancji..

czarni na bialy ze trzy miesiace...

a to ze mnie zrobili w bambuko przedluzajac mio jedyni gwarancje o czas
naprawy to juz wiem
Atr.581 par 1.. Jezeli w wykonaniu swoich obowiazkow gwarant dostarczyl
uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolna od wad albo
dokonal istotnych napraw rzeczy objetej gwarancja, termin gwarancji biegnie
na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrocenia rzeczy
naprawionej. Jezeli gwarant wymienil czesc rzeczy, przepis powyzszy stosuje
sie odpowiednio do czesci wymienionej..

par.2 W innych przypadkach termin gwarancji ulega przedluzeniu o czas, w
ciagu ktorego wskutek wady rzeczy objetej gwarancja uprawniony
z gwarancji nie mogl z niej korzystac... tyle
zrodlo: http://eber.kul.lublin.pl/~fajgel/Ap/Kc/kc3113.htm

i co teraz ? ma isc do skepu i rzadac nowej gwarancji... wyryja mnie...
a do sadu konsumenckiego z taka pierdola nie pojde...
chyba najlepiej jest poczekac az sie calkiem zdupi..... i zaniesc ja... i
dopiero wtedy zadac...

plytek 80 min nie nagrywalem... tylko kilka razy nagrywalem overburning...
na nero...

bledy jakie wystepuja juz nie pamietam.. ale to bylo coos kolo tego:
blocks failed at.. cos tam
i couldnt perform juliuet czy jakos tam...
bez buffor unterruptow ...

Pozdrawiam Julius...

<38F0A71B.9BDBAC31_at_radio.com.pl>...