Drukarka HP 890C

Autor: Julius Caesar (julius20_at_tychy.com)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 13:38:24 MET DST

Mam takowa drukarke...
fajnie drukowala... az nagle cos sie pomelalo z kolorkami...
drukuje wszystko tylko jakby nie drukowala jedna dysza... tam gdzie jest
barwnik zolty...
wszystkie kolory gdzie wytepuje barwik zolty sa nie taki jak maja byc...

gwarancja sie skonczyla i rekojmia tez...
wymienialem pojemniki... nawet dwa kupilem zeby miec pewnosc... to nie to...
przeinstalowywalem sterowniki .. to tez nie to..
po prostu jedna dysza nie drukuje i to nie z winy pojemnika i sterownika...

czy ktos moze mi powiedziec co to moze byc... gdzie lapy wsadzic i gdzie
poruszac...
bo do naprawy nie oddam bo za te kase kupie se nowa..

a ha i jeszcze jeden problem.....
czasami sie zawiesza... tzn w pewnym momencie...przestaje drukowac..
i mrugaja dwie diody na zmiane... trzeba wylaczyc..
ktos mi mowie ze to blad mechaniczny i duzo naprawa kosztuje...
a w sklepie kazal mi ja wyrzucic... co jest grane...
czlowiek kupe kasy wydal na proffesional series... i roia go w jajo