Re: Udalo mi sie odpalic K6-2 na TXie

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 11:39:44 MET DST

Użytkownik "Ryszard" <rmkar_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
> u mnie rowniez to samo z tym ze plyta Shuttle HOT-569 - 4.5 x75 (AMD k6-2
> 300@ 337) rowniez chodzi @ 375 -stabilnie a nawet 5.5 x75 z tym ze sie
> grzeje. niestety przy wejsciu na 83 zaczynaja mi protestowac archaiczne
> juz klamoty ktorych mam sporo. Natomiat ciekawi mnie czy ktos probował
> k6-2 400 przy mnozniku 2 czy przemapowuje na 6 na TX

Różnie, różniście.

Na jednej płycie chodził. Dobra była - w instrukcji było, że obsługuje K6-2,
miała napięcie 2,2 V - ale przedtem wrzuciłem najnowszy BIOS. Poszło
K6-2/400 na 2x/6x.

Inną płytę spalił K6-2/266 z jądrem CXT. Miała automatyczną regulację
napięcia, teoretycznie powinna dawać 2,2 V - dawało się takie ustawić, ale
nie było nowszych BIOS-ów i pewnie coś to nowe 266 źle rozpoznawało. Nie
sądzę, żeby płyta miała słaby zasilacz, bo zanim ją spaliłem, pracowała bez
problemów z podkręconym Cyrixem.

Na jeszcze innej w ogóle nie odpalił żaden K6-2. W instrukcji były tylko K6,
nowszych BIOS-ów nie było.

A ja ciekaw jestem, czy ktoś odpalał K6-2 na płytach z chipsetem ALi IV
(albo TXPro jak w PC Chips). Instrukcje do płyt, które widziałem, nie
wpominały o K6-2; nie było też do nich nowszych BIOS-ów (tzn. >1998 r.)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_polbox.com (z->h w adresie z nagłówka)
*  Czy Twój Clipper już odnalazł swoją przystań?           // MUSK //