Re: Pare pytań dotyczących nagrywarki........

Autor: bobo (radzymin_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 10 Apr 2000 - 09:36:57 MET DST

Część

> Mam parę pytań dotyczących nagrywarki Philipsa CDD 3610:
Ponieważ jestem jednym z nielicznych, którzy nie narzekają na tę
nagrywarkę postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania.

> 1. Czy może ona nagrywać overburning?
Z tego co mi wiadomo to nie ale przecież są płyty 80 minutowe.

> 2. Czy ta nagrywarka obsługuje RAW i jaki jest najlepszy program do tej
nagr
> ywarki?
Nie ma chyba na rynku nagrywarki pracującej w trybie RAW ale PHILIPS
bardzo dobrze pracuje w trybie DAO i to musi Ci wystarczyć.
Nie ma uniwersalnego programu ja używam następujących:
- CloneCD do kopiowania płyt 1:1
- Copy Protection Detection do sprawdzania zabezpieczeń na płycie i
  sposobu ominięcia ich.
- Easy CD Creator 4.0 do składanych płyt z danymi i audio.
- CDRWIN i BLINDREAD - czasem się przydają.

> 3. Czy można tą nagrywarką nagrywać płyty 80 min?
Jak najbardziej potrzebne jest tylko firmware w wersji 3.09

> 4. Czy możne zaaktualizować Bios tej nagrywarki? Jeśli tak to jak? Jak
spraw
> dzić jaką wersję biosu ma moja nagywarka?
Oczywiście, ja używałem flaschera prosto spod WINDOWS.
Jeżeli potrzebujesz to podeślę Ci 3.09 do windows, mam takżę wersję dla
DOS a odbywa się to podobnie jak update BIOS-u.
Niektóre programy do nagrywarek pokazuja wersję firmware (np CDRWIN).

> 5. Czy może jest na jakiejś stronie opis jak nagrywać płyt w programie
NERO?
Na stronie Nero jest dokumentacja w języku angielskim

Pozdrawiam
Bobo